Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Держбюджет-2008 від двох урядів

2 користувачів

Перейти донизу

Держбюджет-2008 від двох урядів Empty Держбюджет-2008 від двох урядів

Повідомлення автор Okami Нд 30 Груд 2007, 17:29

Днями сайти "Громадський спротив", "УТР" й ще деякі українські та російські ресурси оприлюднили на своїх сторінках наступний матеріал:

Азаров: Тимошенко може довести українську економіку до занепаду
Виступ у Верховній Раді України народного депутата, члена парламентської фракції Партії регіонів Миколи Азарова


Як і слід було очікувати, Уряд Тимошенко не зміг створити принципово новий проект державного бюджету на 2008 рік.
По-перше, тому що було авантюрою обіцяти новий бюджет за кілька ночей роботи. По-друге, тому що не може бути принципово іншого бюджету за нинішнього стану економіки і за тих ризиків соціально-економічного розвитку України, які існують. Тому неминуче, і це правильно, за основу було покладено проект, створений попереднім Урядом.
Отже те, що ми розглядаємо, – це зіпсований проект бюджету Уряду Віктора Януковича. Команда Тимошенко спромоглася у стислий термін закласти у проект бюджету серйозні дисбаланси, негативні сигнали для соціальної сфери і бізнесу.
Образно кажучи, якщо затверджений Урядом Віктора Януковича проект бюджету звучав як збалансований симфонічний концерт, то сьогодні ми чуємо какофонію.
Збільшення доходів бюджету у проекті Тимошенко на 8,8 мільярда гривень не пов’язане з прискоренням економічного розвитку. Макроекономічна база розрахунків не збільшена. Вона залишена такою, як її затвердив Уряд Віктора Януковича.
Тимошенко збирається «вибити» більше доходів виключно за рахунок посилення фіскального тиску на економіку. Рівень перерозподілу ВВП через державний бюджет збільшиться аж на 2% - з пропонованих нашим Урядом 22,2% до 24,2%. Нагадаю, що у 2005 році Тимошенко збільшила рівень перерозподілу ВВП через бюджет на 1,5% і досягла того, що темпи економічного розвитку загальмувалися у шість разів! А темпи тінізації економіки й відтоку інвестицій збільшились також у рази.
Дефіцит державного бюджету збільшено на 3 мільярди - до 18,4 мільярда гривень. Тепер дефіцит бюджету становитиме 2,1%. Хоча це знаходиться у безпечних межах, визначених Маастрихтською Угодою, але це однозначно негативний сигнал для інвесторів і кредиторів порівняно з дефіцитом обсягом 1,8%, який закладав Уряд Януковича. Крім того, команда Тимошенко порушила пряму вимогу Президента України, аби дефіцит не перевищував 2% - це зайве підтвердження невтішних протиріч між гілками влади, які не усунені позачерговими виборами.
Проте і це не все. Уряд Тимошенко не відобразив у балансі бюджету 12 мільярдів гривень позапланових надходжень від приватизації, які планується спрямувати на компенсацію втрачених громадянами заощаджень. Таким чином дефіцит бюджету штучно занижений. А насправді реальний рівень дефіциту становить 3,41% - тобто за межами Маастрихтських критеріїв.
Всі передвиборчі соціальні обіцянки БЮТу виявилися обманом. Вони ніяк не відображені у проекті бюджету. Ті, хто плюндрував соціальну політику Уряду Януковича, залишили соціальні нормативи, закладені цим Урядом, без змін.
Розміри мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму та пов’язаних із ними соціальних допомог, а також розмір допомог при народженні дитини і запровадження третього етапу запровадження єдиної тарифної сітки оплати праці залишені такими ж, як в проекті бюджету, затвердженому Урядом Віктора Януковича у листопаді 2007 року.
Без змін залишились положення щодо осучаснення пенсій, підвищення стипендій, розміри одноразових допомог дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування.
Окрема мова про дотримання нинішнім Урядом гасла «Закон один для всіх» та про елементарну порядність.
Уряд Тимошенко просто проігнорував те, що за поданням їх же депутатів, поточного року Конституційний Суд прийняв рішення про неприпустимість законом про бюджет призупиняти норми законів, які покладають на владу певні соціальні зобов’язання. Сьогодні Тимошенко пропонує обмежити або раз і назавжди скасувати законодавчі норми, які встановлюють соціальні гарантії а також особливі умови оплати праці окремих категорій працівників бюджетної сфери. В сьогоднішньому проекті бюджету призупинено дію таких соціальних норм:
• Уряд Тимошенко позбавляє права на отримання пільг ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань, ветеранів праці, чорнобильців, дітей війни, у яких сукупний сімейний доход на одну особу перевищує 1-1,5 норми доходи для отримання соціальної пільги;
• чорнобильців позбавлено права на одержання безпроцентної позики на індивідуальне житлове будівництво;
• скасовано підвищення на 255 окладів для працівників закладів охорони здоров’я на територіях, забруднених внаслідок чорнобильської катастрофи;
• обмежено право на 50-відсоткову знижку плати за встановлення і користування квартирним телефоном особам, звільненим з військової служби, які стали інвалідами під час проходження цієї служби;
• не враховані джерела виплати грошової допомоги розміром дві мінімальних зарплати громадянам, які призиваються на військову службу.
Отже, Уряд Тимошенко з перших кроків демонструє, що для нього закон не писаний. А такий моральний імператив, як виконання політичних зобов’язань перед виборцями, для них просто не існує.
Можна коротко сказати, що Уряд Тимошенко не виконує рішення Конституційного Суду і не виконує власних передвиборних обіцянок.
Нагадаю, що під час передвиборної програми БЮТ закликав громадян України подавати позови до Уряду саме з приводу призупинення соціальних норм низки законів. Отже проблема залишається актуальною, і Партія регіонів всіляко підтримає громадян, які будуть судитися з Урядом Тимошенко.
Тимошенко готує погіршення життя людей ще й тим, що підсилені соціальні ін’єкції буде знищено посиленою інфляцією. До проекту бюджету закладений неминучий стрибок інфляції. Соціальні виплати волюнтаристськи збільшені більш як на 30 мільярдів, з яких – 20 мільярдів через сумнівні схеми повернення знецінених вкладів. Ці схеми потребують окремого висвітлення як грандіозна афера щодо громадян, виборців, які повірили в обіцянку БЮТ за два роки повернути втрачені вклади. Подібне викидання «пустих» грошей на споживчий ринок було і у 2005 році, і обернулося виверженням споживчих криз: м’ясної, бензинової, цукрової тощо.
В 2005 році приріст грошової бази склав 53,9%, тобто майже вдвічі більше, ніж звичайна щорічна ситуація. І це призвело до стрибка інфляції, жорстоко придушеного лише девальвацією гривні. А у 2008 році, внаслідок задекларованих Урядом Тимошенко виплат населенню, приріст грошової бази буде у 2,2 раза більший, ніж у 2005 році. Причому левова частка грошової маси буде спрямована на споживання. На тлі пригноблення вітчизняного виробництва це дуже потужне посилення монетарної складової інфляції. Платоспроможний попит виросте швидше і більше, ніж внутрішня пропозиція товарів і послуг.
Проект бюджету перериває траєкторію інноваційно-інвестиційного розвитку економіки України. Команда Тимошенко скасувала понад 20 бюджетних програм, повністю вилучила з бюджету механізми державної підтримки і стимулювання будівництва житла, іпотечного кредитування, авіабудування, будівництва автомобільних шляхів, модернізації житлово-комунального господарства, будівництва та модернізації транспортної інфраструктури виробництва вітчизняної сільськогосподарської техніки тощо. Зменшено або вилучено норми щодо компенсації відсоткових ставок за банківськими кредитами, щодо розвитку лізингових відносин.
Наприклад, на третину – на 400 мільйонів гривень - зменшив Уряд Тимошенко фінансування такої пекучої, життєво важливої для людей проблеми, як реформування і розвиток житлово-комунального господарства. Вилучено з бюджету 785 мільйонів гривень, які Уряд Віктора Януковича передбачав для надання кредитів на реалізацію інноваційних та інвестиційних проектів у галузях економіки, у першу чергу, з впровадження передових технологій енергозбереження та виробництва альтернативних джерел палива. На 79 мільйонів гривень - більше, як на дві третини! – скорочена державна підтримка заходів з енергозбереження. Викреслено з бюджету 167 мільйонів гривень фінансової підтримки інноваційних та інвестиційних проектів з впровадження передових технологій.
Окремо хочу акцентувати увагу на тому, що Тимошенко повністю видалила з бюджету початок семирічної програми лізингу сучасного медичного обладнання обсягом 7 мільярдів гривень. Без першого етапу, який передбачав на 2008 рік фінансування обсягом 600 мільйонів гривень, програма зруйнована.
Все це вкрай недружня щодо бізнесу, щодо реального сектору економіки політика. Видатки інноваційно-інвестиційного характеру скорочені більше, як на 4 мільярди гривень, державні гарантії на цілі розвитку – більше як на 5 мільярдів гривень. Натомість все збільшення та перерозподіл між бюджетними програмами кинуто на видатки споживання. Баланс між видатками споживання і видатками розвитку принципово порушений, що взагалі характерне для популістської політики Тимошенко. Наївні сподівання, що минулі провали її хоч чомусь навчать, остаточно розвіялися.
Треба наголосити, що розробка наукомістких інноваційних технологій – це справа і дорога, і довготривала. У 2007 році науковці, інвестори побачили практичне втілення планів держави підтримувати інновації. Почали планувати інноваційні проекти. Сьогодні ці плани перекреслені. А від цього економіка постраждає не тільки у 2008 році, а на десятиліття вперед.
Так, Уряд Януковича передбачав на 2008 рік надання державних гарантій на суму 5 мільярдів гривень такого цільового призначення:
• 2 мільярди гривень – на будівництво та ремонт автомобільних доріг,
• 1 мільярд гривень – на закупівлю літаків вітчизняного виробництва,
• 1 мільярд гривень - на будівництво житлового фонду,
• 1 мільярд гривень – на розвиток іпотечного кредитування.
Уряд Тимошенко викреслив ці гарантії з бюджету. Це означає, що молоді та малозабезпечені сім’ї втрачають надію взяти кредит, побудувати достойне житло. Це означає, що в розпал підготовки інвесторами проектів до „Євро-2012” вони отримують від держави однозначний негативний сигнал: держава не підтримує інвестування в інфраструктуру. До речі, цей сигнал чинний Уряд підсилив тим, що не дасть 200 мільйонів гривень на розвиток інфраструктури Міжнародного аеропорту «Бориспіль» і 120 мільйонів гривень - на здешевлення кредитів для придбання нових пасажирських вагонів. Таке собі гостинне запрошення в Україну: ні аеропорту у нас не буде, ні сучасних потягів. Правда, щодо пасажирських вагонів, то їх відсутність Йосип Вікентійович, мабуть, компенсує військовим порядком зразка Йосипа Віссаріоновича.
Бюджетні плани команди Тимшенко означають, що серійний випуск вітчизняних літаків, відновлений з величезним напруженням, знову зупиниться. Така у Тимошенко «економія»: відібрати 5 мільярдів гривень від розвитку трьох соціально і технологічно важливих галузей (автомобільної, літакобудування, житлового будівництва) і кинути їх на проїдання. При цьому на весь 2008 рік заплановано повернути до Державного бюджету України тільки 1,5 мільярда гривень кредитів. Ми не можемо приймати такий бюджет, з якого вилучена державна підтримка людей і вітчизняних виробництв, а замість цього коштом платників податків заохочується безгосподарність і корупція.
(Далі див. нижче)
Okami
Okami
Зацікавлений наглядач
Зацікавлений наглядач

К-ть повідомлень : 47
Age : 116
Звідки : Київ, Україна
Registration date : 18.12.2007

Повернутися до початку Перейти донизу

Держбюджет-2008 від двох урядів Empty Re: Держбюджет-2008 від двох урядів

Повідомлення автор Okami Нд 30 Груд 2007, 17:32

(Закінчення. Початок у попередньому повідомленні)
Замість підтримки інноваційного розвитку Уряд Тимошенко пропонує країні шалені ресурси – 12 мільярдів гривень спрямувати на гарантування боргів «Нафтогазу України».
По-перше, це сировинна галузь, настільки ж далека від економіки високих технологій, як вироби фабрики «Більшовичка» від продукції «Луї Вітон».
По друге, ми добре знаємо «помаранчевий рецепт» оздоровлення «Нафтогазу»: у 2005-2006 роках кредитів набрали більше, ніж за всі попередні роки, а газове господарство не тільки інноваційно не розвивалося, а й просто почало розвалюватись. Не встигли вони «Нафтогаз» довести до банкрутства два роки тому, то стахановськими темпами намагаються зараз.
Ось у цій несподіваній для бюджету новелі відчувається «інноваційний почерк» золотої ручки, яка досконало знає, як красти газ і бюджетні кошти. Абсолютно зрозуміло, що «в історично стислий строк» команда Тимошенко може довести українську економіку до занепаду, вбити перспективи інноваційного розвитку, відлякати інвесторів і кардинально погіршити якість життя людей в Україні.
У статті 13 проекту державного бюджету ми бачимо, що Державній службі автомобільних доріг залишають лише 800 мільйонів гривень, а цілих 12 мільярдів гривень – на гарантії за зовнішніми зобов’язаннями НАК «Нафтогаз України».
Я хочу спитати: що цей Уряд буквально за тиждень встиг зробити з «Нафтогазом», аби раптово знадобилась така астрономічна сума гарантій? Що вони хочуть віддати у заставу під такі шалені гарантії? Чи не газотранспортну систему України? Переконаний, що це питання потребує термінового парламентського розслідування.
Треба нагадати, що левова частка зовнішніх боргів «Нафтогазу України» - це «фінансовий результат» авантюрної, наскрізь корумпованої політики керівництва цієї монополії у 2005-2006 роках. І нові безпрецедентні державні гарантії на 2008 рік – це покриття минулих гріхів «помаранчевого керівництва», а також цинічне заохочення до нового розбазарювання коштів платників податків, до корупції і, врешті-решт, до банкрутства стратегічної галузі української промисловості.
Через два роки після того, як ми, нарешті, позбулися багаторазово засудженого включення до бюджету податкових норм, нинішній Уряд повернувся до агресивних щодо бізнесу змін податкового законодавства Законом про державний бюджет. При цьому Кабінет Тимошенко просто взяв розроблений Урядом Януковича окремий законопроект про внесення змін до деяких податкових норм, викинув з нього позиції, спрямовані на стимулювання інвестиційно-інноваційної діяльності, залишив виключно фіскальні норми, і вставив жорсткі податкові новели у проект бюджету. Так, наприклад, збільшено:
• ставки акцизного збору,
• ставки земельного податку на неоцінені землі – у 5 разів,
• плату за користування надрами,
• плату за використання земель несільськогосподарського призначення.
Уряд Тимошенко починає діяльність з брутального шахраювання навколо своїх базових передвиборних обіцянок. Можна напевне сказати, що більшість виборців, які підтримали БЮТ, голосували за скасування з 1 січня 2008 року призову на строкову військову службу, за повернення протягом двох років всіх знецінених заощаджень, за здешевлення газу для населення.
Всі ці обіцянки перекручено спочатку у коаліційній угоді, потім - у проекті програми діяльності Уряду, тепер – у проекті державного бюджету. Обдурені і зраджені люди сьогодні з подивом побачать, що перехід на контрактну армію відбудеться не у 2008 році, а якось колись. Що вклади повернуть не всім і не всі, і не за два роки. Що газ дешевший не буде, і субсидій та дотацій для населення недостатньо, щоб покрити зростання цін.
Давайте подивимося:
Коаліційний Уряд повністю проігнорував вимогу РНБО збільшити видатки на оборону і безпеку на 44,8%. Вони збільшені на 19%. Причому грошове забезпечення військовослужбовців залишається без змін. А кошти на закупівлю нової техніки і озброєнь навіть скорочені на 31%. Викреслено видатки на закупівлю літака АН-70 та комплексу радіотехнічної розвідки «Кольчуга-М».
І взагалі про яку контрактну армію, про яке опікування оборонними проблемами може йтися, коли Уряд Тимошенко у проекті бюджету взагалі пропонує скасувати норму Закону «Про оборону України», відповідно до якої фінансування потреб оборони має становити не менше 3% валового внутрішнього продукту.
В проект бюджету закладено справжнісіньку аферу щодо повернення громадянам заощаджень. Я хочу, щоб люди в Україні почули: Уряд Тимошенко готує грандіозну аферу з повернення заощаджень вкладникам «Ощадбанку». Хочу розвіяти міф про повернення втрачених заощаджень, який твориться Урядом Тимошенко.
Коаліційний помаранчевий Уряд збирається повністю скасувати норму ст.1 Закону про повернення заощаджень, тобто повністю скасувати індексацію вкладів на рівень інфляції з 1996 року. Це записано у проекті бюджету Але ж курс гривні у 1996 році був 1,4 за долар! І купівельна спроможність була у рази більша!
Дуже непорядно з боку такої тендітної жінки йти на зухвалий обман виборців заради жадоби до влади і задоволення своїх амбіцій.
По-перше – реальна сума боргу, яка сьогодні старанно замовчується, насправді є набагато більшою, ніж сума, виявлена при індексації у 1996 році. На сьогодні, з урахуванням щорічної впродовж 11 років, вона складає більше ніж 130 млрд. гривень.
За словами Тимошенко, аналіз існуючої заборгованості показав, що суми, про яку казали раніше, "не існує насправді". В своєму виступі на телебаченні ще до обрання її Прем’єр-міністром пані Тимошенко зазначила, що «за їх підрахунками вона «вдвічі менша».
25 грудня голова правління „Ощадбанку” Анатолій Гулей заявив (цитую): «для процесу інвентаризації втрачених вкладів „Ощадбанку” Уряд має намір виділити кошти. Необхідно також залучити додаткових працівників для адміністрування інвентаризації. Крім того, час на інвентаризацію залежатиме тільки від активності вкладників, і які-небудь жорсткі часові рамки не встановлюються».
Зі всього цього можна зробити висновок, що реальна сума непогашених внесків невідома навіть „Ощадбанку”. А заяви Юлії Тимошенко «про реальну суму», як і завжди, пуста тріскотня. І виголошується вона для народу, щоб зняти з себе відповідальність, яку вона публічно взяла на себе перед людьми під час передвиборчої кампанії.
Але навіщо гадати? Який механізм інвентаризації втрачених вкладів? Адже це питання досить важливе, стосується великої кількості населення і тому вимагає прозорості і зрозумілості.
Виходячи з цих обставин, Партія регіонів ініціює проведення парламентських слухань за участю Міністра фінансів України і голови „Ощадбанку” України на тему «Технологія ревізії втрачених заощаджень „Ощадбанку” і процедура реєстрації вкладників». Впевнений, що і народним депутатам і народу України буде корисно знати, яким чином це відбувається. Можливо, і дехто з вкладників досі не знає, куди потрібно звертатися, щоб зареєструвати свій втрачений вклад, і який перелік документів потрібно пред'явити для його повернення?
По-друге – що стосується коштів, закладених на погашення вкладів у проект Закону про державний бюджет на 2008 рік. Якщо ретельно вивчити проект бюджету, можна зробити висновок, що Уряд і не збирається повертати гроші. Єдине, на що сподівається нинішній Кабінет Міністрів, це те, що в обіцянки повернути громадянам заощадження повірять зараз. У поданому на розгляд Верховної Ради законопроекті із задекларованих «міфічних» 20 млрд. грн.
12 млрд. грн. з 20 - взагалі відсутні. Вони мають «з'явитися» лише тоді, коли будуть додаткові надходження від приватизації. Тобто для ясності наголошую, додаткові кошти - це позапланові, «віртуальні» кошти.
2 млрд. грн. планується повернути в залік платежів за комунальні послуги населення. До речі, це є цитатою успішної інновації Уряду Януковича в 2004 році.
І лише 6 млрд. грн. нібито заплановано виплатити готівкою. Але:
1) коли розпочнеться ця виплата, невідомо;
2) сума виплат на одні руки готівкою встановлюватиметься самим Кабміном і, за моїми відомостями, не буде перевищувати 1 тисячу гривень;
3) ще на 1 тисячу гривень буде відкрито депозит в „Ощадбанку”, з якого зняти 500 гривень людина зможе лише в 2009 р. Інші 500 грн. - в 2010 р. Мало того, що Тимошенко, усвідомлюючи недовготривалість свого прем’єрства, покладає відповідальність за виплати на своїх наступників, мовляв, зараз – головне почати виплати, а потім - хоч трава не рости. Так ще й після її непрофесіональної економічної політики зліт цін буде таким космічним, що 500 гривень в 2010 році будуть нічого не варті.
Це ж як треба не любити і не поважати власний народ, щоб пропонувати йому ось таку махінацію замість однозначно обіцяного повернення грошей протягом 2 років. І чим більше буде цей Уряд пояснювати і виправдовуватись, що під час виборчої кампанії вони інше «имели в виду», тим більше буде прозріння народу.
Отже, підсумую: Уряд Тимошенко реально заклав в бюджеті повернення лише 6 млрд. грн. або приблизно 4% від усієї суми боргу „Ощадбанку” перед громадянами. І не збирається повертати ці кошти живими грошима, доступними для людей одразу. Це називається шахрайством, зневагою до українського народу, який довірливо віднісся до звабливих обіцянок.
Таким чином реалізація бюджету у тому вигляді, який ми бачимо у поданому законопроекті, призведе до порушення бюджетного балансу, уповільнення темпів розвитку вітчизняної економіки, неконтрольованої інфляції, інвестиційного колапсу і, врешті-решт, до порушення прав громадян України на соціальний захист, на державну підтримку вразливих верств населення, до соціальної несправедливості.
Жодного «прориву» в цьому законопроекті немає. Приймати його у такому вигляді – означає торувати шлях до соціально-економічної кризи. Власне, це єдиний «прорив», здатність до якого команда Тимошенко уже демонструвала.
Партія регіонів буде наполягати на усуненні дисбалансів у бюджеті, виключення з нього авантюрних, протизаконних норм. Тільки в цьому випадку наша фракція голосуватиме за проект державного бюджету.
Проект Державного бюджету України свідчить, що Уряд Тимошенко не може і не буде виконувати гучні передвиборчі обіцянки, завдяки яким БЮТ набрав на виборах 30% голосів. Якщо проект бюджету і містить якийсь прорив, то це прорив Юлії Володимирівни до передвиборної президентської кампанії, тому що саме це - головна мета діяльності Уряду Тимошенко. Недаремно «Український прорив» БЮТу починається твердженням, що «там, де песимісти говорять про півстоліття, ми ставимо – рік, там, де вони хочуть сто років – ми даємо три».
Це ваші вихваляння, панове коаліціянти, отже, відповідати перед народом будете уже у 2008 році, більше часу люди вам не дадуть. Отже давайте подивимося, що від «проривів» Тимошенко залишилось в проекті бюджету.
«Демографічний прорив» обіцяв молодим родинам «бебі-бум». Насправді в цьому проекті бюджету не передбачено кошти ні на запровадження обов‘язкового медичного страхування, ні на придбання медичної страховки за державні кошти для соціально незахищених верств населення. Молодим матерям команда Тимошенко не збільшила щомісячні виплати по догляду за дитиною до трьох років не менше ніж 500 гривень. Залишились 345 гривень, закладені Урядом віктора Януковича.
Замість довгострокових кредитів на житло для молодих сімей Тимошенко скасувала державні гарантії на будівництво соціального житла і на іпотечні кредити.
«Транзитний прорив» обіцяв побудувати нові нафто- і газогони для альтернативного енергопостачання України. Побачили ми в проекті бюджету хоча б копійку на ці цілі, навіть якщо залишити поза увагою їх авантюрність? Ні копійки не побачили.
«Підприємницький прорив» надихав середній клас обіцянкою ліквідувати ПДВ, мінімізувати податкові пільги, знизити податкове навантаження. Натомість ми бачимо, що ПДВ в бюджеті посідає належне чільне місце в доходній частині. Бачимо посилення фіскального тиску: підвищено ставки акцизного збору з вироблених в Україні товарів, ставки земельного податку, плату за оренду майнових комплексів, платежі за користування надрами, земельними ділянками і т. д. Проте ми зовсім не бачимо підготовлених Урядом Віктора Януковича податкових канікул для малого сімейного бізнесу.
«Енергоефективний прорив» обіцяв модернізацію ТЕЦ, створення власного замкненого ядерно-паливного циклу, добудову газопроводу (?!) Одеса – Броди - Плоцьк, побудову газопроводу Каспійський басейн - Україна. Насправді кошти на модернізацію ТЕЦ, на побудову нафто- газопроводів не виділені, ядерний цикл жодним чином не передбачений.
Натомість аеропорт «Бориспіль» не отримає 200 мільйонів гривень на модернізацію інфраструктури, Донецьк буде вимушений знизити темпи реконструювання аеропорту.
«Будівельним проривом» БЮТ хотів забезпечити здешевлення житлових та іпотечних кредитів. Замість цього урядова команда повністю прибрала з бюджету 1 мільярд коштів на гарантування іпотечних кредитів, 1 мільярд гарантій на будівництво житла, а також на 400 мільйонів гривень скоротила видатки на модернізацію житлово-комунального господарства.
Уряд Тимошенко не виділив кошти для переходу в 2008 році на контрактну армію. Навколо обіцянки повернути знецінені вклади розпочав шахраювання: виявляється, в той час, як «Ощадбанк» тільки збирається створити реєстр знецінених вкладів, Тимошенко вже за одну ніч проінвентаризувала втрачені заощадження і зменшила їх вдвічі! І навіть уполовинену обіцянку Уряд збирається виконувати не живими коштами, а за рахунок 12 мільярдів умоглядних доходів від перевищення плану приватизації та 6 мільярдів гривень заліку платежів громадян за житлово-комунальні послуги!
Що ж залишилось від передвиборних обіцянок-цяцянок, на хвилі яких сплив сьогоднішній Уряд? Анічогісінько. Ми чітко говоримо громадянам України: вас обдурили. Вас знову використали як біомасу. І будуть використовувати далі, якщо не покласти край авантюрним планам пані Тимошенко і компанії.



Не вдаючись зараз до коментування тексту, зауважу те, що одразу привернуло мою увагу. Це непрацююча відсилка на джерело - офіційний сайт Партії регіонів. На неї посилається також зокрема регіональний ресурс "Время знать" та сайт депутатської фракції Партії регіонів у Верховній Раді. Саме тому мені й стало цікавим, чому Партія регіонів, дав іншим можливість передрукувати такий розгромний матеріал провідного українського фахівця з галузі економіки та фінансів, сама швиденько убрала його зі свого офіційного інтернет-сайту? Так само поступив, до речи, й "UAпортал".
Щож, мабуть причина полягає у змісті. Тож раджу дуже уважно його переглянути.
Okami
Okami
Зацікавлений наглядач
Зацікавлений наглядач

К-ть повідомлень : 47
Age : 116
Звідки : Київ, Україна
Registration date : 18.12.2007

Повернутися до початку Перейти донизу

Держбюджет-2008 від двох урядів Empty Re: Держбюджет-2008 від двох урядів

Повідомлення автор Большой Brazer Пн 31 Груд 2007, 01:30

Что-то здесь не так...Нутром чую! Ладно, после НГ повнимательнее надо будет вникнуть.
Большой Brazer
Большой Brazer
Камрад
Камрад

К-ть повідомлень : 81
Age : 75
Звідки : Лужки
Registration date : 18.12.2007

Повернутися до початку Перейти донизу

Держбюджет-2008 від двох урядів Empty Re: Держбюджет-2008 від двох урядів

Повідомлення автор Спонсорований контент


Спонсорований контент


Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі